Pensin identiteetti ja verkkosivusto uudistuivat

Pensin tuotteet tunnetaan maailmalla korkeasta laadustaan, keveydestään ja kestävyydestään. Nyt samat mielikuvat on ladattu myös Pensin visuaaliseen identiteettiin ja viestintään.

Pensin uusi identiteetti viestii siirtokuljetusalan teknologisesta edelläkävijyydestä. Olemme tuoneet markkinoille lukuisia innovaatioita ensimmäisenä maailmassa: aina 1970-luvulta tähän päivään saakka. Pelkistetty, punainen logomme katsoo dynaamisesti tulevaan ja kertoo Pensin funktionaalisesta design-ajattelusta.

Uuden ilmeen viimeistelee punaisesta, vihreästä ja harmaasta linjasta koostuva graafinen elementti, joka heijastaa “pehmeän ensiavun” filosofiaa. Haluamme tehdä jatkossakin siirtokuljetuksista mahdollisimman helppoja ja miellyttäviä niin potilaalle kuin kuljettajallekin. Visuaalisen ilmeen vihreän ja punaisen sävyt ovat monelle tuttuja myös Pensin tuotteista.

Osana viestinnällistä uudistusta tiivistimme Pensin tarinan ja tuotekehityksen merkkipaalut helppolukuiseen muotoon sekä toimme käyttäjien kokemukset kiinteäksi osaksi verkkosivustoamme. Tervetuloa uudistetuille pensi.fi-sivuille!